And what will happen when we´re gone. Will you remember how we were

Sitter och lyssnar på Melody Club och är sådär söndagslycklig som bara jag kan bli. Varför vet jag inte, men allt känns bara sådär superfint.
Ska försöka att få min älskade att fixa till min blogg. Känner verkligen att den behöver ett lyft nu.
Håller på och gör lite nya fina spotifylistor också, känner att det är dags. Förändras lite.

'

Är sjukt sugen på att festa.
Eller bara komma ut och ha det trevlans.
Bara någon hörde av sig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ahjuste! jag såg Angelicas profilbild på facebook, då har hon pandapop. Så jag frågade fall hon kunde lägga ut en vidoe på youtube där hon visar hur hon gör, men då sa hon att det är du som fixar hennes pandahår, så då frågar jag dig samma fråga; du råkar möjligtvis inte kunna lägga upp en video på youtube där du visar hur du gör ditt pandapophår? c:

2010-10-31 @ 22:38:15
URL: http://kalaspuff.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0