161010

Sitter hemma hos min älskade och försöker att skriva på hans helt omöjliga tangentbord.
Är sjukt överpigg men har ont överallt i kroppen, troligen för att jag sovit fel. Alla muskler bara vill dö. Uh.
Känner mig så duktig då jag har känt mig ganska fin, två dagar i rad.

Åker hem imorgon efter vi varit i Göteborg på signering med Håkan Hellström. Sen blir det att beställa hästsaker. Skulle egentligen kollat på min ev foderhäst imorgon, men han hade något problem med hoven, så får ta det en annan dag.
Oavsett är allt så sjukt bra nu.
Fick Håkan Hellströms bok i födelsedagspresent av min älskades föräldrar.
Fint.
Happychey alltså.
Den ska jag få signerad imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0