Vart ska jag gå när jag inte orkar gå

Sitter, känner vanlijdoften av min bodylotion, känner hur tårarna rinner ner för mina kinder. Tårar som rinner av saknad, av längtan och av hopplöshet. Alla känslor delar mig, delar mig så jag går sönder, i mindre och mindre bitar, fler och fler känslor, snart existerar jag bara i molekyler.
Något som inte syns, men som existerar ändå.

Jag trodde inte saknad kunde göra så ont, göra mig så desperat efter tårar och panik.

Imorgon, sovmorgon, träffa min Kaospojke och hoppas på sol.



Smärtan kan ge mig något som ingen annan kan. Ingen i världen kan ersätta den, men jag kan byta ut den och få något som håller bättre, i slutet.
Kärlek av mina systeränglar och min kaospojke.
Tack för att ni finns, jag älskar er.
<3

Kommentarer
Postat av: Heidi.

Du har en fin ny blogg. Du är fin. Vet inte vad jag skall skriva, jag skulle kunna klämma ur mig något käckt som; "det kommer bättre tider", men man kan ju tyvärr inte lova något i den här världen. Men man kan hoppas, och jag hoppas att det blir bättre iallafall.

Kram. <3

2010-06-01 @ 22:23:54
URL: http://silverguldochmisar.blogg.se/
Postat av: systerängel

Hjärta.

Jag stannar.

Stannar föralltid.

2010-06-02 @ 16:49:42
URL: http://simpleyetconfusing.blogg.se/
Postat av: Johanna slash Puff

Emma, jag hoppas inte att det är din arm på bilden..

2010-06-07 @ 19:04:56
URL: http://www.kalaspuff.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0