Till min Älskade

Att vakna, veta att den finaste människan på jorden ligger bara någon decimeter bort och sover lika tungt som man själv precis gjorde. Att försiktigt stryka handen över hans varma rygg, låta handen stanna precis där axeln övergår till hals, hålla där, känna hans puls och sedan låta handen sakta dras över hans rygg igen för att sedan försiktigt ta bort den utan att väcka den vackra som ligger brevid. Lägga huvudet på hans mage så fort han vänder sig, känna hans hjärtslag och lyssna till hans lugna sövande andetag.

Det finns inget vackrare, inget så perfekt i mina ögon. Ingen kärlek så ren som den mellan oss. Varje sekund tillsammans med dig är att dö för. Att få dela varje dag med dig är helt magiskt, och fast det snart gått två månader så kan jag fortfarande inte riktigt förstå att du är min, på riktigt. Även om jag vet det.

Även om du också är den mest sjuka, knäppa, längsta och mest oberäkneliga person jag någonsin träffat så är det nåt mer än dina magiska ögon som paralyserar, ditt helt otroligt fina hår, underbara kropp och humor som gör att jag älskar dig. Det är att du, på riktigt accepterar mig som jag är.

Jag kommer nog aldrig riktigt förstå hur lycklig jag är.

 

NioFemTio
<3


Kommentarer
Postat av: Lisa

så fint!

2010-06-25 @ 15:45:42
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: KaosPojken<3

Älskar dig så sjukt jävla mycket <333

Seven Words <3333333

NioFemTio <333

2010-06-28 @ 21:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0