Upside down inside out

Jag har ingen aning om vad jag borde skriva, kanske skulle jag låta bli, men jag kan inte.
Sensommarkväll, kaos igårkväll så jag hoppas på en bättre kväll nu. Annars går jag sönder. Känns som min blogg är ganska värdelös, jag skriver aldrig något viktigt, något som folk borde bry sig om.

Men jag vill inte. Jag har stora planer inför morgondagen. I alla fall för kvällen. Men jag får se hur det blir. Jag hoppas att det blir fint, jag hoppas.

Jag ska bädda min säng snart, jag vet att klockan är halv nio, men har två sängar, så bäddar inte i onödan, nej. Jag har bara en stor förkärlek till bäddade sängar och gitarrer, i sammanhanget då.

Ikväll ska jag fixa mina naglar, låta tiden rinna iväg och dricka te med massor utav värmeljus överallt i mitt rum, och förhoppningsvis leta upp skivorna med BD och bara släppa allt. Tillsammans med min Kaospojke förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0