Substanser kanske hjälper

Söndag eftermiddag. Såntdär mittemellanväder och jag känner inte för att göra något, egentligen.
Mina mediciner som jag fick i Onsdags börjar redan hjälpa jag känner det i kroppen även om biverkningarna tar död på mig. Jag ska klara detta, oavsett vad. Det har jag bestämt. För min Kaospojkes skull och för mina Änglasystrar.
Jag måste kämpa och se det bra i allt, hålla uppe dem som behöver så snart jag fått mer kraft.
Jag samlar och samlar men jag vet inte om jag kommer någonstans.

Jag hoppas att det fortsätter såhär. Annars går jag sönder.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du har mig vid din sida hela vägen gumman,det vet du.

Du klarar det här,jag tror på dig,massvis.



jag älskar dig. <3

2010-06-20 @ 16:48:23
URL: http://puffigamoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0