Så fanns det inget att egentligen säga det bara blev som det blev

Det finns ingenting här som kan få dig att förstå
Låt det förflutna vara glömt


Sitter och lyssnar på Kents nya skiva. Helt underbar är den. Texterna, paralyserar mig, får mig att låta bli att göra det jag egentligen borde. Måste bara lyssna en gång till.
Första låten är den som går rakt in i hjärtat.

Håller fortfarande på att packar, vet inte riktigt vad jag ska ha med mig, blir nog att packa om, en gång till. För säkerhetens skull. Duschade precis, känner mig mindre stressad nu. Känns sjukt skönt.
Fördriver kvällen vid datorn, Emocore, Bloggar och Lookbook som gårdagskvällen. Känner att alla är sjukt osociala. Vet inte om jag är lika illa däran. Jag hoppas inte. Känner mig inte alls osocial. Försöker att bli mer aktiv på bloggen. Men har ingen aning om ni ens bryr er om vad jag skriver. Borde kanske göra allt mer intressant. Borde packa om väskan nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0