Our love is like the wind I can not see it but I can feel it











Sitter ensam hemma för första gången sedan sommarlovet började. Egentligen ganska skönt, men så otroligt ensamt. Att vara utan den man älskar är som att tappa något som man inte hittar förrens någon annan hittar det och ger tillbaka det.
En någolunda jämförelse. Sjukt underbart väder idag. Jag lever på apelsinjuice, sallad, lågprocentig cider och polkakuddar.
Håller på med en spellista till midsommar då mina kusiner kommer och gästar huset här med sina två hundar. Jag hoppas att det blir en lika underbar midsommar som jag hoppas på. Annars vet jag inte vad jag gör.

Kollade på A Walk To Remember för 875678 gången ungefär och fortfarande är den lika bra. Därav citatet som fick pryda rubriken till inlägget. Det är nog det finaste citatet i en film EVER.
Så måste det vara, ja.

I förrgår kväll/natt bestämde jag och min älskade att vi skulle gå en längre promenad med hunden. Det gick väl ganska bra, förutom att den långa promenaden kanske blev lite för lång. På ca 1½ mil. Mitt i natten. Även då händer det sjukt mycket saker. Kossor som är stora som oxar som låter som grisar och får, hästar som var sjukt gosiga och gamla barndomsminnen som kom upp som min älskling fick berättade för sig medans vi gick, gick och gick. En utav de mest underbara saker jag gjort på sommarlovet änsålänge. Nu är det ju midsommar, Stockholm och massor utav Göteborg som väntar.

Jag borde göra annat nu. Som att hämta mer apelsinjuice. Ja. Precis.

Kommentarer
Postat av: Lisa

fina bilder

2010-06-21 @ 19:07:26
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv:tack för alla dina kommentarer!



1.det var en fin utflykt!



2.hoppas allt blir fint och att vi kan ses, jag har inga pengar liksom :(. så vore om du hade pengar och kunde komma upp hit eller så kanske.



3.tack så hemskt mycket!



4. någon dag ska vi fika!



5.hallon är nom nom nom! :)



puss

2010-06-21 @ 19:17:11
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0