Jag vill höra en öde helg explodera utanför ditt fönster

Ibland vill jag bara ge upp, lämna allt som har med vardag att göra, som har med tider, koncentration och tvång att göra. Jag vill inte, villintevillintevillinte.
Lasse Lindh spelas om och om igen, även fast spellistan innehåller allt annats också, men det glömmer jag för en stund. Jag vill inte.

Jag vill ge upp, kanske inte på riktigt, men lite, sådär så jag kan komma tillbaka när jag vill, när allt är bra igen. Fly från problemen är kanske det lättaste men inte det bästa i slutet.
För mig är det kanske det?

Egentligen skulle jag skrivit ett inlägg om hur bra dem här dagarna efter skolavslutningen var. Det försvann.
Jag orkar ingenting.

Jag ska gå nu, gå och fota lite, så fort jag laddat kameran.
Det kanske vänder.

Kommentarer
Postat av: Lisa

vet hur det kan vara. kramar

2010-06-15 @ 17:43:46
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0