Hon ska resa nånstans med tre väskor i taxin









Kenttröjan, Håkan Hellströmväskan och min skjorta är stora MÅSTEN i min packning. Väljer ut det bästa, tar bort resten, vet att jag inte kommer att använda allt. Kommer köpa mer där. Onödigt att ta med extra. Blir troligen tre par skor i alla fall. Jag är inte alls säker. Kanske två. Blir två.
En och en halv timme kvar innan jag ska åka iväg till Älsklingen. Känner mig stressad igen. Slänger i mig ett glas vatten och en banan.


Börjat med nya matvanor också, redan förra veckan som, tillsammans med min påbörjade motionering gör framsteg med min kropp, även om det går för sakta enligt mig.
Är trött på alla som ska klaga över att jag inte äter som jag ska, tillräckligt ofta osv. Jag äter då jag känner att min kropp behöver det, annars inte. Och jag vet att man inte behöver äta varje gång man är hungrig, för hungerkänslorna går ju över oavsett om man äter eller inte. Jag hoppas bara att jag klarar av att hålla detta, får jag mår verkligen bra och är jättepigg. Att jag sedan går ner 4 kilo/veckan är bara sjukt bra. Ska fösöka öka till 6kilo/veckan eller ett kilo/dag och öka på träningen och minska på benträningen. (har alldeles för mycket synliga benmuskler som jag inte vill ha) Försöka att börja gymma efter sommaren och ta tag i skolan.
Jag hoppas att allt håller sig.
Då skulle mitt liv vara lite fint.
En egen lägenhet hade varit det ultimata.


Ibland är jag så sjukt tacksam över att jag har en sån förstående pojkvän som även fast jag ringer i ren panik och inte har någon aning om vad jag ska ta med mig eller hur jag ska få plats med allt i en väska. Lugnt säger till mig att ta med det viktigaste och ta två väskor. Ibland är jag mer än tacksam över att det var honom och ingen annan som jag har vid min sida.

Kommentarer
Postat av: Lisa

fina randiga skor och kängor! hoppas du får en fin resa! :*

2010-06-29 @ 14:53:23
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Heidi.

Åh jag är i sthlm mellan den femte och sjunde, så vi kan träffas! <3

Har en ny bloggsak också, ehe. :'3

2010-06-29 @ 17:44:52
URL: http://fantasisplitter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0