En helt vanlig sommarlovsdag

Sommarlov.

Det är väl ungefär nu som det verkligen börjar kännas att det är sommarlov. Sol, sol, sol och bara göra det man vill. Gå runt planlöst och bara vara.

 

Snart ska jag till BUP. Efter det försvinner jag till min pojke ända tills på fredag och kommer att vara oaktiv. Tar med kameran som vanligt. Typiskt sommar att aldrig gå med smink, därav så lite bilder på mig, jag ser lite sådär ut utan smink, heh.
Jag och min pojke ska stanna i Skövde ett tag sedan och träffa Mikaelah, min andra Änglasyster, så fin är hon så sjukt underbar.
Puss på henne.
Känns som allt är bra nu.

Sommar och böcker. Jag har redan läst ut tre böcker på två månader och är inne på min fjärde. Slog vad med min pojke att jag kommer hinna läsa ut de andra två böckerna i serien som jag läser, INNAN Augusti, om jag gör det får vi väl se.
Nu blir det ut i solen med solglasögonen och ofixat hår.

Puss på dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0