Blogghjälp?

Jag vet att mina inlägg börjar att bli sjukt tråkiga. Men jag LOVAR att göra något åt det så fort jag orkar och har tiden till det. Kollade igenom massor utav bloggar förut och blev sjukt besviken över min egen och att jag borde göra den mer personlig och verkligen visa vem jag är åsådär. Jag gör det verkligen inte nu, verkligen inte.
Grejen är ju att jag behöver veta vad jag ska skriva om åsådär, annars är det rätt svårt.

Så.
Vad tycker just DU att jag borde skriva om, eller skriva mer om. Eller tycker du helt enkelt att det ska vara mer eller mindre utav något?

Kommentarer
Postat av: Lisa

skriv om vad du känner för. skriv om vad du vill. visa dagens klädslar alltid fint, pyssel, vad du hittar på, vad du tänker på, vad som helst! :)

2010-07-01 @ 02:23:58
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag tycker du ska skriva precis på samma sätt som du gör nu. Om vad du gör, om hur du känner, om hur humöret kan svänga upp och ner och sen upp igen inom loppet av några timmar, om vilken musik du lyssnar på, om ungefär i princip vad som helst. :) Bilder gillar vi också!

2010-07-02 @ 19:41:56
URL: http://idun.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0