Examen och fyrtiotre grader i solen

 

 

 

Åkte nästan upp till Västerås för att fira min kusin som tog lärarexamen. Fyra timmar i bilen och bilköer i stekande värme. Väl framme firades det med massor utav mat och fika. Vi som inte orkade att umgås i solen. Dvs jag och mina andra kusiner satt på trappan på framsidan (som även var det enda skuggiga stället) och fikade, snackade och dog av värmen.
Senare på kvällen åkte jag och familjen hem till mina andra kusiner för att grilla och vänta tills det blev kallare så att vi kunde åka hem. Det slutade med att vi åkte vid elvatiden på kvällen och var hemma klockan tio över två på natten. Värd dag i alla fall, trots värmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0