Jag vill dansa på ett disco tillsammans med dig

Plötsligt dök en väldigt speciell människa upp framför mig och jag undrar egentligen vad det är som för alla människor till mig, egentligen. Vad det är för speciellt med mig, med något som jag kanske skrivit eller något jag bara är.
Ibland undrar jag varför.

Bara ikväll får jag drömma om dansgolv med fina människor, att dansa till Håkan Hellström och Kristian Anttila. Att det är tillåtet att gråta, att vara extrempop och att känna en gemenskap.
Varför ska världen vara så kall för då.

Dystra värld med snöstorm, försvinn.
Jag vill ha underbara människor på ett dansgolv.
Ge mig det.
Snälla.

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: det är du som är finis här *:



ja, vi måste ses snart, göteborg efter nyår? <3

pussssss :**

2010-12-30 @ 12:46:04
URL: http://domdarjagkommerfran.blogg.se/
Postat av: DJ

naaawh, vad fint <3

2010-12-30 @ 16:40:53
URL: http://dragonjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0