He sang a song, The Rare Old Mountain Dew, and I turned my face away and dreamed about you





Helt underbar lördag med snöstorm utanför fönstret hela dagen. Frukost med te, smörgåsar med ägg och världens finaste pojkvän mittemot.
Bakat kladdkaka och druckit massvis med dricka och tjockat oss framför datorerna båda två. En helt underbar lördag.
På tisdag slutar jag skolan och sen är det jullov. Har dock ingen aning om vad jag ska göra på jullovet. Men det fåt väl tiden utlåta.
Förhoppningsvis blir det massvis med Göteborg, vaniljlatte och fotografering tillsammans med Astrid. Saknar den människan så enormt mycket.
Imorgon är det fjärde advent, på torsdag är det julafton. Har ingen julkänsla alls. Det är hemskt egentligen, har inte ens inhandlat en endaste julklapp. Uh.
Kommer dock bara vara hemma på julen så spelar ingen större roll eftersom vi inte ger varandra julklappar inom familjen.

Nu ska jag gosa ner mig i sängen med mysiga täcken och varm pojkvän.

Kommentarer
Postat av: rebecca

längtans skala 1:3 <3

2010-12-30 @ 15:16:37
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0