I don't know

Åker hem till finaste Ellen snart. Hon räddar mig ännu en gång från tristess och regn. Räddar mig hem till hästarna, massor av te och småprat.
Ibland önskar jag nog att jag var mer som henne, lite hursom, närsom, varsom.
Borde packa nattsaker, mysiga kvälls/regnkläder att ha inomhus när det är sådant väder som det är idag.





Jag vill försvinna. Förstör, sårar och alla tar avstånd, längre och längre ifrån mig. Snart står jag här ensam, där som jag en gång började. Den här gången orkar jag inte börja om.


Kommentarer
Postat av: lisa

kramar i massor på dig. önskar jag kunde vara där och hålla om dig eller trösta dig. eller berätta om när jag var ung och allt var hemskt. du är inte värd att må såhär som du gör finaste du.

2010-08-13 @ 21:04:38
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Mikaelah.

lämna mig inte ensam.

snälla?

<3

2010-08-14 @ 12:13:13
URL: http://simpleyetconfusing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0