Poesisyster, du är en utav de människor jag skulle kunna dö för.

Åkte hem till Poesisyster igår. Spenderade hela dagen med att dricka te, lyssna på BD, sjunga med i Kentlåtar och läsa i ordlistor.
Det är alltid lika fint att umgås med henne. Alltid lika fint att spela gitarr och sjunga Håkan Hellströmlåtar, hoppas på regn och prata om allt mellan himmel och jord. Döpa min fina panda till E-type med inslag av Pandasoppa, skriva helt sjuka berättelser och skriva listor på vad som gör livet värt att leva. Få besök utanför fönstret mitt i natten och dricka cola.
Allt är så fint, samtidigt så rasar min värld.
Måste hålla mig kvar.











Jag ångrar det där jag sa om att jag kanske borde skita i bloggen en stund. Jag börjar om på fortsättningen bara. Jag stannar, jag kommer att förändra bloggen, till det bättre förhoppningsvis.
Kentperiod nu. Regn, te och Kent.

Kommentarer
Postat av: Mikaelah.

Jag saknar dig redan, något oerhört.

I live for you, I'd die for you.

<3

2010-08-11 @ 17:25:42
URL: http://simpleyetconfusing.blogg.se/
Postat av: Lisa

vackra bilder och text. kram.

2010-08-11 @ 23:05:14
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0