Meningslösa söndag.

Ibland känns det bara så himlans värdelöst att vakna upp till ännu en dag med regn, även om jag älskar det, regn alltså. Solen får mig att känna mig så matt, så jag-har-ingen-aning. Enda gången det är fint med sol är om man ska träffa fina personer, umgås, finnas för några timmar.

Jag ska göra en ny header snart, så fort jag orkar, en sådan. Jag vet inte. Jag hittar inte orden, ska fördriva tiden idag med att göra fina spellistor, låta timmarna flyga förbi och kanske lägga över bilderna från kameran till datorn. Det är första gången på evigheter som jag inte gjort det direkt. Ska färga håret också, någon dag innan jag åker iväg igen. På kurs.
Just nu känns allt meningslöst
- Ett meningslöst inlägg, förlåt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

vet hur det känns. känns lite så här också. bara lite. kram på dig.

2010-08-01 @ 15:11:12
Postat av: Anonym

jag som skrev :*

2010-08-01 @ 15:11:24
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0