Iväg till stallet, även om jag inte mår sådär väldans bra.

Snart blir det iväg till stallet och alla underbara hästar. Även om jag mår sisådär och hellre skulle vilja ligga hemma och sova idag. Tydligen ska det också komma åskskurar och åska senare under dagen och kvällen, då vill jag ju hinna rida och fota hästarna innan dess, vad ledsen jag blir annars. Uh.
Packat ner viktiga saker såsom kamerastativ, datorgrejer, kameraladdare och extra objektiv. Känner mig ganska pepp ändå.
Åh vad jag är glad, egentligen. Borde hålla kvar den känslan. Den gör det bara allt bättre att mamma gjort pankakor åt mig att ha med mig till stallet, och hallonsylt. Det är bara fint. Åh, åh, åh. Dagen kommer att bli fin, jag vet det. Nu ska jag packa ner datorn och sådär, ska ju lägga över dagens bilder också.

Puss på världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0