Impulsryck, ljus, skrivböcker och annat struligt.

Lyssnar på Håkan Hellström, ska koka te och göra spellistor på spotify. Raderar dem om vartannat, enbart för att det inte blir någon bra blandning. Nu måste det bli det, det måste. Förhoppningsvis kommer Poesisyster hem till mig imorgon, så jag kan hålla humöret uppe. Nu när inget annat hjälper.
Postade två fina brev idag, som två fina personer kommer att få i sinomtid. Vill göra om i mitt rum.
Impulsryck att fixa rummet och sådär.
Hej-riva-ut-allt-och-inte-orka-plocka-tillbaka.

Ibland älskar jag kvällar.

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag älskar morgnar,eftermiddag,nätter,kvällar. allt helt enkelt. det där lät sjukt mysigt du!

2010-08-12 @ 22:44:52
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0