Ibland är allt ganska fint på något sätt

Sitter på golvet hemma hos min älskade, väntar på att han ska komma hem, dock åkte han precis så det tar väl en stund innan han är tillbaka.
Dagarna efter i måndags har bara försvunnit. Jag hann inte ens att räkna dem innan dem var borta. Nu är det i alla fall Torsdag vilket betyder att min älskade och jag ska åka hem till mig. Imorgon blir det BUP och sen fika för att fira min och älskades tremånadersdag som vi hade det 9.onde. Bättre sent än aldrig.
Bakade äppelpaj i förrgår, blev sjukt gott, och jag som älskar vaniljsås dränker såklart allt tills det bara syns vaniljsås. Det är nästan lika gott som kladdkaka med grädde och en latte.

Åh, på tal om inget så är mitt humör inte på topp, jag pendlar ganska mycket och det kan betyda att jag blir oaktiv och tråkig. Men det får ni leva med.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter mysigt som tusan. Hoppas humöret slutar pendlar så hemskt också och vad gott med äppelpaj åh åh åh och kladdkaka,latte. Mums på allt det där :).



PUSS!

2010-08-19 @ 22:59:06
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0