Bloggen bara förändras sådär

Fick impulsryck och fixade till bloggen lite sådär som jag känner mig just nu. Kent, svartvitt, höst och suddig. Tillbringar alldeles för lite tid med mig själv. Borde ta mig tid, men blir så rädd varje gång jag försöker att prata med mig själv, det är precis som att prata med någon man inte känner. Det är lite skrämmande. Jag borde ju veta var jag har mig själv, men nej. Jag flyter runt i någon tråkig massa och hatar världen.
Nej det gör jag inte. Jag hatar inte världen.
Borde fixa fin musik till min mp3 nu så jag överlever jobbiga bussresor hit och dit och fram och tillbaka. Det är alltid lika tråkigt.
Borde, borde, borde.
Imorgon blir jag fattig. Ska slänga ut femhundraåttiofem kronor på ett busskort. Hej Göteborg på helgerna framöver!
Får inte pengar förrens i september och jag måste jobba, jag måste ha pengar. Uh. Borde sälja mig eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0